Formació de delegats de joventut 2024-25

martes, 17 de septiembre de 2024

Aquest cap de setmana, des del Rotary Club de Girona, hem tingut l'oportunitat d'assistir a la formació de delegats de joventut per a la temporada 2024-25. Aquesta formació és clau per preparar aquells qui tindran la responsabilitat de coordinar els intercanvis d'estudiants interessats a viure experiències a l'estranger, sigui per a estades de curta o llarga durada, o per participar en els campus d'experiències organitzats per grups rotaris arreu del món.

A més d'aprendre sobre les tasques i responsabilitats dels delegats, els participants han tingut l'oportunitat de compartir estones amb els estudiants internacionals que actualment estan fent el seu intercanvi al nostre país. Una part emotiva de la formació va ser escoltar els testimonis d'antics participants que van poder explicar les seves vivències a l'estranger i com aquestes experiències els han marcat personalment i professionalment.

Amb aquesta formació, el Rotary Club de Girona reafirma el seu compromís amb la promoció de l'intercanvi cultural i educatiu entre joves, contribuint a la creació de vincles internacionals i a la formació de futurs líders amb una visió global.