La il·lusió de Fermín Ignacio: Un nou capítol en la seva vida

martes, 17 de septiembre de 2024

Des del Rotary Club de Girona, estem encantats de compartir la història de Fermín Ignacio Torres Beltrán, una persona que, amb gran il·lusió i determinació, ha estat seleccionada per a un intercanvi d'estudis aquí a Girona. Aquest intercanvi es realitzarà des de setembre de 2024 fins a febrer de 2025, oferint-li l'oportunitat d'aprofundir els seus estudis en escriptura.

En Fer, amb paràlisi cerebral, ha superat nombrosos reptes al llarg de la seva vida, demostrant una resiliència admirable i una passió indomable per aconseguir els seus objectius. La seva història és un testimoni inspirador de com la determinació i la perseverança poden obrir noves portes. A les seves xarxes socials, es poden trobar molts dels seus poemes, que reflecteixen la seva profunda connexió amb el món a través de les paraules.

Aquest viatge a Espanya no només representa un avanç important en la seva carrera acadèmica, sinó també una oportunitat per en Fer de, tal com diu ell "participar activament" i d'enriquir el seu desenvolupament personal. Com ell mateix afirma, és fonamental que les persones amb discapacitat comencin a ser part integrant i activa de tots els aspectes de la societat, des del món acadèmic fins al turístic. Des del Rotary Club de Girona, estem emocionats per aquest nou capítol a la vida d'en Fer i esperem amb il·lusió veure com la seva experiència a Girona enriquirà tant la seva vida com la nostra comunitat.

Li desitgem molt èxit en aquesta nova etapa i estem segurs que serà una experiència transformadora tant per a ell com per a tots els qui tinguin el privilegi de conèixer-lo. És per això que, des del Rotary, estarem al teu costat, Fermín, en aquesta nova aventura a Girona, i acompanyant-te en aquest camí de creixement i descobriment.