Presentació del Nou Projecte del Rotary Club Blanes Costa Brava Sud a la Reunió del Girotary

viernes, 18 de octubre de 2024

Recentment s'ha celebrat la reunió del Girotary, la trobada de la mesa de presidents dels clubs rotaris de la demarcació de Girona, on s'ha donat a conèixer el projecte destacat d'aquest any, liderat pel Rotary Club Blanes Costa Brava Sud. L'esdeveniment ha comptat amb la participació activa de representants de diversos clubs de la regió, que ens hem reunit per conèixer els detalls de la iniciativa i coordinar esforços per portar-la a terme amb èxit.

El projecte, que se centra en la promoció de la solidaritat i el suport a la comunitat local, inclou una sèrie d'activitats destinades a recaptar fons i conscienciar la població sobre temes de gran importància social. Es va destacar la necessitat de treballar conjuntament per fer front als desafiaments actuals i convidar tots els clubs a sumar-se amb propostes i accions concretes per augmentar l'impacte del projecte.

Durant la reunió, els presidents vam debatre sobre les estratègies de col·laboració entre els diferents clubs rotaris per garantir l'èxit de la iniciativa, i es van plantejar diverses opcions per optimitzar els recursos i arribar a més persones. La presentació del projecte va ser ben rebuda per tots els assistents, que van expressar el seu compromís per contribuir activament en la seva realització.

Amb aquesta trobada, el Girotary reafirma el seu paper com a plataforma de col·laboració i intercanvi d'idees entre els clubs rotaris de la regió, i es prepara per afrontar un any carregat de nous reptes i oportunitats per a la millora de la vida social i comunitària.